חיי לילה בפראג
Credit: Pixabay.com

אתם אנשים צעירים שרוצים לצאת עם החבר'ה לחופשה בחו"ל? מחפשים את היעד הכי טוב שתוכלו לחשוב עליו? אם כך, אין ספק שהעיר פראג היא בחירה טובה. האמת היא, שפראג מציעה חיי לילה עשירים ביותר, כולל שלל מועדונים שלא כדאי לכם לפספס.

 

חיי לילה בפראג בכל עונות השנה

אם חששתם לרגע שבמידה ואתם נוסעים לפראג בעונת החורף לא תוכלו ליהנות ממועדונים שווים, דעו שאתם טועים. למעשה, כאשר מדברים על חיי לילה בפראג מדברים על בילויים סביב השעון ובכל עונות השנה. לכן תוכלו גם להיות בטוחים שכל מזג אוויר העיר הזאת תציע לכם שלל מועדונים מיוחדים שבכל אחד מהם תהיה אווירה אחרת ושונה.

 

הכירו את המועדונים שכולם מדברים עליהם בפראג

חושבים על חיי לילה בפראג אבל יש לכם רק שלושה לילות בעיר? רוצים להבטיח שכל בילוי כזה יהיה מוצלח מקודמו? בדקו היטב לאיזה מועדונים אתם הולכים. בין האופציות הכי מדוברות תוכלו למצוא את המועדונים הבאים:

  1. דופלקס קלאב – כאן מדובר על בר מהממם שמשקיף על נוף עוצר נשימה. מעבר לבר שיש בבניין הזה, עוד קומה למעלה אתם תמצאו מועדון מיוחד במינו עם סגנון מוזיקלי מגוון ועשיר. הכניסה למועדון עולה 5 אירו בלבד, כך שברור מדוע כדאי לנסות את הבילוי הזה.
  2. הארלי'ס – אם אתם אוהבים רוק ואם אתם תופסים את מעצמכם אופנועים של ממש, זה המקום בשבילכם. יש כאן ברבנים יוקרי אש ועוד שלל אטרקציות אחרות, כך שהבילוי כאן לא ישאיר אתכם אדישים.
  3. מועדון אם1 – אוהבים היפ הופ? אל תפספסו את המועדון הזה. הוא נמצא במקום אטרקטיבי ביותר, ממש חמש דקות מכיכר העיר העתיקה והוא מציע בילוי נהדר. הכניסה כאן עולה בערך 8 אירו והחוויה היא כזו שאי אפשר לשכוח, אז למה אתם מחכים?

יש עוד שלל מקומות שתוכלו ליהנות מהם בעיר, כך שרצוי תחילה לעצור ולחשוב על איזה סוג של בילוי אתם חולמים. בנוסף, כדאי להתעדכן מראש האם המקום שעליו קראתם או שמעתם עדיין פתוח, מה שעות הפעילות שלו וכדומה.

 

בילויים בפראג במחירים הכי טובים שיש

אם עדיין יש לכם דילמה לגבי הנושא של חיי לילה בפראג או באופן כללי לגבי נסיעה ליעד הזה, כדאי שתדעו: זה יעד נהדר. מעבר לכל הפינוקים והבילויים שפראג יכולה להציע לכם, אתם תראו שגם מבחינת המחירים מחכה לכם כאן חוויה אחרת מכל מה שאתם מכירים בישראל.

שתף