מלונות בפראג
Credit: Pixabay.com

אתם חושבים לנסוע לפראג ורוצים להבטיח שהחופשה הקרובה שלכם תהיה מהנה במיוחד? אם כך, אין ספק שאתם צריכים לבדוק באיזה מלון אתם בוחרים. לא חסרים מלונות בפראג, אך כמובן שיש כאלה שמומלצים יותר מאחרים. איך מוצאים אותם ואיפה באמת כדאי להזמין מקומות? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.

 

הדרך הנכונה לבחור מלונות בפראג

אם תעשו חיפוש מהיר, אתם תראו בעצמכם שיש מגוון אדיר של מלונות בפראג. לכן נשאלת השאלה: איך נוכל לבחור מלון מתאים? ואיך נבטיח שנצא מרוצים? עוד לפני שאתם מתחילים את החיפוש והולכים לאיבוד כי יש מגוון אדיר של אופציות, כדאי יהיה לעצור ולחשוב מה בעצם אתם מחפשים. שימו לב למספר פרמטרים חשובים, כמו למשל:

  • האם המלון שאתם שוכרים צריך להיות מרכזי?
  • האם אתם רוצים מלון יוקרתי של ארבעה או חמישה כוכבים?
  • האם אתם מצפים לקבל ארוחת בוקר, ואולי ארוחות נוספות, במלון?
  • האם זה חייב להיות מבחינתכם מלון כשר?
  • האם ברור לכם כמה תהיו מוכנים לשלם ללילה?

אם תענו בצורה מדויקת על כל השאלות האלה, אתם תראו שהחיפוש אחר המלון המושלם יהיה יותר פשוט ממה שאתם חושבים.

 

הכירו את המלונות הכי מומלצים בעיר

בנוסף לכך שכדאי לכם להגדיר את החיפוש שלכם, רצוי גם לבדוק איזה מלונות בפראג נחשבים לכמה שיותר מומלצים. כך תוכלו להכיר, למשל, את המלונות הבאים:

  1. IBIS OLD TOWN – נמצא בכיכר הרפובליקה
  2. IBIS WENCESLAS – נמצא בעיר העתיקה ומציעה עיצוב מודרני
  3. CORINTIA PANORAMA – ממוקם על יד מרכז העיר ועל יד תחנת מטרו

בנוסף, כמובן שאתם יכולים לבחור גם את אחד מהמלונות היותר קטנים בעיר שלמעשה מציעים אירוח אישי ואינטימי יותר. אם אתם בוחרים מלון שלא ממוקם במרכז העיר, כדאי מאוד לבדוק האם יש בקרבתו תחנת מטרו או כל אמצעי תחבורה אחר.

 

בדקו האם יש מבצעים

רגע לפני שאתם מזמינים לכם מלונות בפראג לחופשה הקרובה, מאוד מומלץ גם לבדוק האם יש מבצעים מיוחדים שאתם לא רוצים לפספס. מי אמר שאתם צריכים לשלם הון עתק על המלון שלכם? בפועל זה לא כך. יש היום הנחות מיוחדות וחשוב לדעת שגם העונה שבה תיסעו תשפיע כמובן על המחיר שתשלמו על לילה בכל מלון בעיר. לכן יש טעם להיות ערים לכל הנתונים האלה ולראות באיזו אופציה אתם בוחרים. מלונות בפראג יכולים גם להציע פינוקים נוספים כמו בריכה, חדר כושר וכדומה ולכן כדאי שתחשבו תחילה לאיזו רמת אירוח אתם מצפים.

שתף