נופש בפראג
Credit: Pixabay.com

יוקר המחייה מגיע אל כולנו ומשפיע על כל אחד מאתנו. לכן ברור מדוע, אפילו אם אתם מתכננים נופש בפראג, תרצו לדעת איזה אטרקציות חינמיות יש בעיר. רוצים לחסוך כמה שיותר ובכל זאת ליהנות מכל מה שיש לעיר הזאת להציע? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל הבילויים שאסור לפספס.

 

נופש בפראג שכולל אדריכלות ברמה אחרת לגמרי

בבואנו לדבר על נופש בפראג ועל אטרקציות חינמיות בעיר, אנחנו רואים שאחד מהדברים הכי חשובים שיש זה פשוט לשוטט ברחובות העיר. מדובר על עיר קטנה עם סמטאות מקסימות, כך שזה לא משנה לאן תגיעו, כי בכל מקרה אתם תראו אדריכלות שלא הכרתם. מומלץ ליהנות מאטרקציות חינמיות בהקשר הזה, כמו למשל: כיכר ואצלב, גשר קארל והגנים היפים שמתחת למצודת פראג.

 

אל תוותרו על סיור ברובע היהודי

עוד אזור שיציע לכם שלל אטרקציות חינמיות שכדאי להכיר ולראות מקרוב, זה כמובן האזור של הרובע היהודי. סיור ברחובות כאן ייקח אתכם אל אחד מהאזורים הכי יפים שיש. בנוסף, כאן תוכלו לטייל בחינם גם באזור של כיכר השעון וליהנות מאחד המקומות המיוחדים ביותר בעיר. אתם תראו כאן בניינים יפים ומיוחדים, היסטוריה עשירה ובתי כנסת נפלאים. בנוסף, קיים כאן גם בית קברות מפורסם ביותר ושלל סמטאות שהביקור בהן הוא בגדר חובה.

 

מוזיאון לאומנות דקורטיבית

אם אתם רוצים לראות אומנות דקורטיבית מיוחדת, זה המקום הנכון עבורכם. המוזיאון הזה פתוח בחינם בכל יום חמישי בין השעות 17:00 ל19:00. לכן, אם אתם יכולים לא רק ליהנות מאומנות, אלא גם לדעת שלא שילמתם עליה, מובן שכדאי יהיה לשלב את העניין הזה בטיול שלכם בעיר.

 

מופעי רחוב ושלל שווקים

אם, במקרה, אתם מתכננים נופש בפראג סביב חג המולד, כדאי שתדעו שמצפות לכם עוד כמה אטרקציות בחינם. ראשית, בחג המולד יש מופעים מקסימים בחינם כמעט בכל נקודה בעיר. שנית, יש שווקים מקסימים שכבר הטיול בהם מהווה אטרקציה חינמית בעיר שאי אפשר לוותר עליה. אם לכל זה תוסיפו את הקישוטים היפים והמושקעים שתוכלו לראות בכל פינה, הרי לכם בילוי בעלות סבירה ועם שלל הפתעות מיוחדות.

לסיכום, אם יש עיר שכדאי לנסוע אליה, גם מבחינת האטרקציות החינמיות שהיא מציעה למטיילים בה, זו העיר פראג. לכן אין סיבה לחשוב פעמיים, תכננו עוד היום נופש בפראג ותראו שהדבר היחיד שלא יהיה לכם ברור, זה איך לא נסעתם לעיר הקסומה הזאת כבר לפני שנים רבות.

שתף