קניות בפראג
Credit: Pixabay.com

אם יש משהו שכל הישראלים יודעים לומר על פראג, זה שהרבה יותר זול שם לעומת ישראל. לכן ברור מדוע כל מי שנוסע לשם רוצה לא רק ליהנות מתרבות ומאוכל טוב, אלא גם מקניות משתלמות ביותר. מחפשים מידע אודות קניות בפראג? רוצים לעשות הכול כדי לקנות בזול? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר הצעות לקניות משתלמות ומהנות.

 

קניות בפראג שאסור לכם לפספס

כשמדברים על קניות בפראג צריך לקחת בחשבון את האפשרות של קניות בשדרות שונות לצד קניות בקניונים וגם בשווקים. לכן רצוי לחשוב מראש מה יכול להתאים לכם ואיזה סוג של קניות יכול להיות מהנה יותר. אם אתם חושקים בקניות בשדרות יפות ופתוחות, כדאי שתעברו במקומות כמו: שדרת ואצלב או שדרת פזי'שסקה. עוד שדרה שיכולה להיות מתאימה, אם היא לא מאוד זולה, היא שדרת ואן גראף. אתם מחפשים יותר את מרכזי הקניות שכולם מדברים עליהם? כדאי לבקר בקניון נובי סמיחוב שבו תוכלו למצוא את כל הרשתות המוכרות או בקניון פלדיום ששוכן על יד כיכר הרפובליקה. יש עוד שלל קניונים בעיר שאהובים על הישראלים, כמו למשל: קניון מטרופול זילצ'ין, קניות צ'רני מוסט או קניון אטריום פלורה.

 

שווקים מתחלפים

אי אפשר לדבר על קניות בפראג ולא להזכיר גם את השווקים המיוחדים שיש כאן. אומנם זה נכון שלא בכל עונה בשנה תמיד תמצאו את אותם השווקים, אך אם אתם מגיעים, למשל, בעונת הכריסטמס, אתם תראו שלל שווקים מיוחדים. זה נכון גם שמדובר על שווקים שנמצאים בדרך כלל במרכז העיר ואפשר לקנות בהם יותר מזכרות או דברים מיוחדים לחג, אך בפועל, זה לא משהו שתמצאו בשום מקום אחר. כתוצאה מכך שיש כל כך הרבה אפשרויות של קניות בפראג, בהחלט כדאי לחשוב מראש מה אתם מחפשים. האם אתם מחפשים את מה שמיוחד, מקורי ואופייני למקום? או שאתם מחפשים את הרשתות המוכרות רק במחירים הרבה יותר טובים?

 

תכננו מראש את הקניות

יש אינספור סיבות לנסוע לפראג, ואחת מהן, ללא ספק, היא האפשרות לעשות קניות. לכן זה לא משנה אם אתם מחפשים חליפות אלגנטיות או שתרצו לקנות לילדים שלכם בגדי ספורט. מה שבטוח זה שבפראג תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. טיפ קטן שכדאי להתייחס אליו בהקשר של קניות בפראג, הוא לבדוק מראש את הפרטים. האם הקניון שאליו אתם נוסעים באמת פתוח או שהוא סגור לרגל שיפוצים? ומהן שעות הפעילות של המקום? הפרטים האלה יכולים להשתנות בכל רגע וגם בהתאם לעונות השנה. לכן, אחרי שתיקנו כרטיסי טיסה ותדעו מתי אתם בעיר, כדאי יהיה לעשות גם עבודת הכנה מבחינת הקניות האפשרויות והצפויות לכם.

שתף