מסעדות כשרות בפראג
Credit: Pixabay.com

החלטתם שעכשיו זה הרגע הנכון לנסוע לפראג? אתם לגמרי צודקים. מגיע לכם חופש ואם עוד לא הייתם בעיר המקסימה הזאת, למה לדחות את הטיול? זו הולכת להיות חוויה נהדרת, מיוחדת ומהנה. אם אתם חוששים מהנושא של אוכל כשר, כדאי שתדעו שיש שלל מסעדות כשרות בפראג כך שבטוח שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים.

 

מסעדות כשרות בפראג עם המלצות חמות

אין ספק שהידיעה שאתם נוסעים ליעד שיש בו לא מעט מסעדות כשרות זו ידיעה מרגיעה. מצד שני, דווקא בגלל שיש כל כך הרבה מסעדות כשרות בפראג ואוכל מגוון, הבחירה במסעדות הנכונות לכם עלולה להיות מורכבת. לכן כדאי שתכירו תחילה את האופציות הקיימות שיש לגביהן הרבה מאוד המלצות:

  • מסעדות כשרות של חב"ד – אחת חלבית ואחת בשרית ברובע היהודי
  • מלון קינג דויד הינו מלון כשר עם אוכל טוב
  • מסעדת "דיניץ" – מסעדה כשרה נפלאה
  • מסעדת "שלנו"

בנוסף למסעדות הללו, כמובן שיש עוד כמה פינוקים כשרים שכדאי להכיר. למשל, מאפיית מנסון היא מאפייה מקצועית וטובה עם לחם כשר. יש גם סופרים עם אוכל כשר כך שאפילו אם כל מה שאתם חולמים עליו זה על אוכל שתוכלו להכין בעצמכם או על פיקניק קטן שתעשו, מובן שתמצאו לכך פתרון. העיר פראג היא עיר עם היסטוריה יהודית עשירה ומפוארת. יעיד על כך גם הרובע היהודי של ימינו שנמצא בעיר, כך שברור מדוע המקום מלא באפשרויות גם עבור מי שאוכל כשר.

 

ההנאה ממחירים שאפשר לעמוד בהם

אומנם הבנתם שיש מסעדות כשרות בפראג אך אתם חוששים שביקור בכל אחת מהן עלול להיות יקר מידי? אתם שוקלים אפילו להביא אוכל מהארץ כדי לחסוך כמה שרק אפשר? חשוב שתבינו: אותן מסעדות כשרות בפראג מציעות לכם בילוי במחירים טובים. המחירים הם המחירים של פראג ולא מה שאנחנו רגילים אליו מישראל. לכן, אם אתם יכולים ליהנות מחופשה כזאת, שכוללת אוכל טוב ולא יקר, איפה כאן הדילמה?

לסיכום, פראג זה מסוג אותם המקומות שגם מי שאוכל כשר יכול להרגיש בו לגמרי בנוח. יש לכם אפשרויות ואתם לא חייבים לאכול כל יום בטיול שלכם בדיוק באותה מסעדה. לכן, אם חשוב לכם ליהנות גם מגיוון וגם מתחושה טובה, מובן שכדאי לכם לקנות כרטיסים לפראג כבר עכשיו. בנוסף לכל אלה, אתם תראו שיש מסעדות כשרות בפראג שגם מציעות מידי פעם מחירי מבצע כך שהבילוי כולו יהיה נוח גם מבחינה כלכלית.

שתף