מוזיאונים בפראג
Credit: Pixabay.com

אחרי שהיו לכם לא מעט התלבטויות החלטתם שאתם רוצים לנסוע לפראג? כל החברים וקרובי המשפחה שלכם כבר היו בעיר הקסומה הזאת ורק לכם עוד לא יצא לעשות זאת? כדאי שתדעו שאתם צודקים, כי פראג זו אחת מאותן הערים שחייבים לראות לפחות פעם בחיים. מחפשים מה לעשות בעיר? רוצים לבקר במוזיאונים השונים אבל אומנות זה פחות העניין שלכם? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו המלצות חמות בנושא.

 

מוזיאונים בפראג שמציעים בילוי מרתק

אם אתם רוצים לראות מוזיאונים בפראג אבל אומנות זה משהו שאתם פחות מתחברים אליו, אל תחששו, כי גם במובן הזה לפראג יש הרבה מה להציע לכם. אתם יכולים לבקר בכל אחד מאותם מוזיאונים בפראג שמציעים עניין מיוחד עם ערך מוסף, כמו למשל:

  • מוזיאון הכימיה
  • המוזיאון הלאומי
  • המוזיאון היהודי
  • המוזיאון העירוני
  • המוזיאון של פרנץ קפקא
  • מוזיאון השעווה ועוד

יש בעיר אפילו מוזיאון מיניאטורות מקסים שאתם לא יכולים לוותר עליו, כך שרצוי שתגיעו לעיר הקסומה הזאת לפחות לשבוע. אי אפשר לדבר על מוזיאונים בפראג ולא להזכיר גם את מוזיאון הלגו, כי אפילו אם אתם לא מגיעים עם הילדים, אתם חייבים לעצמכם בילוי במקום הזה. יש כאן יותר מ2500 דגמים מיוחדים שעשויים מלגו ומחולקים לנושאים שונים ומגוונים, כך שלראות את זה זו חוויה לעיניים.

 

אתנחתא מהליכות בעיר וממזג אוויר גשום

אתם שייכים לאותם האנשים שבדרך כלל לא נכנסים למוזיאונים? אין לכם סבלנות לזה ומבחינתכם כל מוזיאון הוא מקום שיש בו אומנות ועוד אומנות? חשוב להבין שבמקרה של מוזיאונים בפראג זה אחרת. בנוסף, אל תשכחו שביקור במוזיאונים יכול להוות גם אתנחתא קלה מההליכות האינסופיות בעיר, שאומנם מהנות, אך גם מעייפות. אם כל זה לא מספיק, כמובן שאפשר לקחת בחשבון את האפשרות של ביקור במוזיאונים שונים בעיר כשיורד גשם או כשיותר מידי קר.

 

בדקו מראש את כל הפרטים אודות המוזיאון שבו אתם בוחרים

טיפ קטן שכדאי לקחת לתשומת לבכם כשאתם חושבים על מוזיאונים בפראג, זה לברר מספר נתונים חשובים לפני שאתם יוצאים לבקר מוזיאון כזה או אחר. למשל, האם האינפורמציה שיש לכם אודות שעות הפתיחה וימי הפעילות באמת עדכנית? האם המוזיאון לא סגור לרגל שיפוצים? הפרטים האלה יכולים להשתנות מהיום להיום ולכן כדאי לברר זאת אונליין טרם היציאה לביקור במוזיאון כזה או אחר בפראג. בצורה כזאת תוכלו להימנע מאכזבות של מוזיאונים שסגורים משום מה בדיוק בימים שבהם אתם מבקרים בעיר החלומות הזו.

שתף