קרדיט PIXABAY

פראג הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי הטיול המבוקרים ביותר על ידי ישראלים לחופשה נהדרת שמכילה תרבות, כיף ויופי, למעשה המתחרה העיקרית שלה בקטגוריה של היוצאים לנופש בשנת 2020 זו העיר אנטליה ולא סתם.

הבאנו לכם את כל המידע שצריך להכיר על טיול בפראג, מה כדי לעשות, מחירים וטיפים שצריך להכיר בטיול.

טיול בפראג והסביבה טיפים

שאנחנו רוצים לסגור חופשה בפראג ולעשות טיול בסביבה שלה יש כמה אתרי טיול מובילים שחייב לזכור ולרשום.

גשר קארל – אחד הגשרים היפים ביותר שהעיר מציעה, מומלץ להגיע למקום בלילה ולהנות מהחנויות והפאבים שסביבו וגם התאורה המיוחדת שנשפכת על הנהר.

המצודה של פראג – קשה לפספס את המצודה שיושבת על הגבעה בעיר, בטיילת למקום תהנו משלל מבנים מימי הביניים, חנויות מזכרות, סיורים מודרכים ונוף עוצר נשימה, זה גם הזמן לשלוף את המצלמות ולהכין את התמונות היפות ביותר שהעיר יכולה להציע.

העיר העתיקה – מקום חובה לכל מי שחובב שופינג בשילוב של נוף עתיק ומיוחד, העיר העתיקה בפראג מציעה חווית טיילת ייחודית עם חנויות של ייצור מקומי, מותגים ומגוון רחב של בארים, זה גם המקום המומלץ לבילוי לילי בעיר.

עונה מומלצת לטיול בעיר

חשוב לזכור שפראג נחשבת למדינה קרה במיוחד בחורף, למעשה הטמפטרות בשיא החורף (דצמבר עד אפריל) יכולות להגיע ל-10 מעלות, לכן אם אתם לא אוהבים את הקור ולהתעטף ב-3 שכבות, החורף פחות יתאים לכם – למרות שזו ללא ספק עונה קסומה.

מזג אוויר אידיאלי לטיול בפראג זה הקיץ, בקיץ הטמפרטורה מגיעה ל-28 מעלות וזה זמן מעולה לטיול רגלי בעיר, סיבוב בתוך אחת הסירות בנהר פראג וישיבה בערבים בפאבים פתוחים.

פראג מתאימה לטיול עם ילדים ?

הרבה משפחות שואלות את עצמן האם שילוב של ילדים בעיר יכול להתאים לאופי שלה, כן לא מדובר בעיר דובאי עם ילדים שלה יש המון אטרקציות ייעודיות רק להם, אך ללא ספק ילדים יכולים להנות בה ב: גן החיות בעיר, מוזיאון הצעצועים, האקווריום וגם מחטיפים מתוקים וטעימים.

כן חשוב לזכור שיותר מיומיים בעיר יהוו מעמסה עבור הילד הישראלי הממוצע.

טיול בפראג טיפים חשובים.

ליקטנו עבורכם כמה טיפים חשובים לטיול בבירת צ'כיה שכדאי להכיר לפני שמגיעים לטייל בה.

  1. מומלץ להזמין מלונות סמוך למרכז העיר העתיקה, ככה תוכלו להגיע לכל המקומות ברגל.
  2. הזהרו מחלפני כספים מקומיים – הם לוקחים לעיתים המון כסף עבור עמלות של החלפה.
  3. שימו לב שיש מסעדות של עוקץ תיירים ששמים לכם אוכל על השולחן ישר – נגעתם באוכל ? שילמתם.
  4. הדרך הכי טובה להגיע משדה התעופה למרכז העיר בזול היא דרך המטרונית של העיר.
שתף