פראג בחורף
Credit: Pixabay.com

היו לכם דילמות לגבי השאלה מתי באמת כדאי לנסוע לפראג? בסופו של דבר החלטתם שאתם רוצים לנסות את עונת החורף? כדאי שתדעו שאומנם מצפה לכם קור גדול, אך זו גם הולכת להיות חוויה מיוחדת במינה. לאן נוסעים ומה עושים? על כך במאמר שלפניכם.

 

פראג בחורף מציעה מגוון רחב של בילויים

אם חששתם לרגע שכאשר מדברים על פראג בחורף מדברים על בילוי שלא יהיה מעניין או שאולי חלק מהמקומות יהיו סגורים, טעיתם. אומנם אנחנו, הישראלים, בטוחים שאם יש פחות מעשר מעלות מדובר על קור אימים, אך בפראג חיים גם באפס מעלות ואפילו פחות. זה אומר שגם אם תיסעו לעיר הקסומה הזאת בחורף, כל האטרקציות שכולנו מכירים תהיינה פתוחות. זה אומר שתוכלו ליהנות משלל אופציות של בילוי חורף מוצלחים, כמו למשל:

  • התיאטרון השחור
  • קונצרטים של מוזיקה בסגנונות שונים
  • המוזיאון היהודי
  • מוזיאון השעווה
  • מוזיאון השוקולד
  • ביקור בזירת החלקה על קרב טבעית

מעבר לכל אלה, כמובן שאם אתם מגיעים סביב חג המולד או הסילבסטר, הרי שתוכלו ליהנות גם מאווירה ייחודית ושונה. יש שווקים מקסימים לכבוד חג המולד, קישוטים מאוד מושקעים ברחובות והרבה יין חם שתוכלו לשתות בכל פינה. לכן, אם מה שאתם חולמים עליו זה על חופשת חורף שאי אפשר יהיה לשכוח כל כך מהר, ברור מדוע פראג בחורף זו בחירה מנצחת.

 

המחירים הטובים

מעבר לכל אותם אטרקציות מעניינות, אין ספק שכאשר חושבים על פראג בחורף חושבים גם על מחירים יותר טובים. אומנם סביב חג המולד עצמו המחיר יהיה יותר גבוה, אך אם, למשל, תחליטו לנסוע אחרי הסילבסטר, אתם תראו שהמחירים עוד יותר נמוכים. לכן, אם אתם יכולים ליהנות מהשילוב בין פראג בחורף ובין מחירים חלומיים, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת. מה שכן חשוב להיות ערים לו חשוב לברר מראש, זו השאלה האם בית המלון שבו אתם שוכרים חדר באמת מציע חימום ברמה גבוהה. אתם לא רוצים לסבול מקור גם בחדר עצמו ולכן רצוי מאוד לבדוק זאת.

לסיכום, בהחלט ניתן לומר שפראג היא עיר נפלאה שכדאי לבקר בה בכל עונות השנה, כולל בעונת החורף. יחכו לכם כאן שלל אטרקציות מעניינות, כולל אווירה חורפית נפלאה שבארץ לא תמצאו בשום פינה. יחד עם זאת, רצוי מאוד לזכור שמדובר על קור שרובנו, הישראלים, לא מורגלים בו. לכן רצוי מאוד להיערך לכך מראש ולבוא לבושים היטב, כולל מעילים מחממים, נעלי הליכה טובות וכדומה.

שתף